HD
Roman Schriiber - No Love - Mx3.ch

No Love

123 plays
Hip Hop
8 tracks

More information

Added on 11 March 2014

Album
https://soundcloud.com/remodagostino
Year of creation
2014
Label
-

Credits and thanks

Vomene Jahr isch min Vater back it Schwiiz cho. Zu derä Ziit han ich dä Text gschriibe und ugfnoh.
I dä Gsangskabine han ich gschroue, brüellt, Blätter
verchruglet und all dä Scheiss. Nach dä Ufnahm han ich dä Song nüm aaglanget. Zumene spötere Ziitpunkt han ich wieder mal ineglost und alles glöscht. Und hüt
find ich die alti mp3 Datei wieder. Qualitativ isches nöd hochwertig, will ichs nüm chan bearbeite und damals nöd han. DLyrics existiered leider au nüm, aber die wo's interessiert, chönd eifach fröge, wenns öpis nöd verstönd. Ich weiss nöd wie viel mini Musig verfolged, aber ich stell das für die Lüüt ine, wo mini Gschicht känned. Für die Lüüt, wo mr Tag für Tag netti Nachrichte schicked, mich supportet und Mich i dem bestärched, won ich mache. Für die andere, wo nöd verstönd, wieso ich öpis so persönlichs teile...ich glaub halt immer no as Guete im Mänsch und vilicht gits ja welchi drunder, wo ähnlichs duregmacht händ.

Eure RzumO

123 plays

450 downloads